Kuidas suurendada ettevõtte efektiivsust kaas aegse tehnoloogia abil

Iga äri eesmark on teenida kasumit, ning iga juht teab, et seda on võimalik saavutada kahel viisil: suurendada tulusid ja vähendada kulusid.
 
Vaatleme esimest võimalust: kuidas tulusid suurendada kaasaegse tehnoloogia abil? Esimeseks on muidugi meelitada uusi kliente. On selge, et vanad läbiproovitud meetodid, nagu klassikaline reklaamikampaaniad võivad olla vaga tõhusad. Aga te teate neist mitte vähem kui meie.

Kuidas IT aitab meelitada kliente? 

Tõhusalt ehitatud marketing infotehnoloogia põhjal aitab teil meelitada uusi kliente. Kõige tõhusamad viisid:
  • Ilus meeldejääv number,
  • Kõnekeskus külmade kõnede jaoks, näiteks automaat sõnumid uudistega ning ka operaatoritega (jutt stsenaariumi järgi)
  • SMSi ja emaili saatmised,
  • Veebilehe loomine ja reklaamimine otsingu süsteemides
  • Gruppide juhtumine mis sisaldavat huvitavat sisu ning mis on seotud teie äriga ning aitab äri edendamist sotsiaalvõrgustikes (SMM
    )

Võib palju rääkida sellest kuidas kliendid suhtuvad Telefoni, SMS ja e-posti  spämmi. kuid see, et see on olemas, näitab, et see siiani töötab.Negatiivse mõju on võimalik vältida, kui õigesti ehitada posti ja telefoni kõnesid. Mitte sagedane kasulikku sisu sõnumite saatmine, näiteks kasutades teie tooteid ja koode tasuta kohaletoimetamiseks, see ei aita mitte ainult luua positiivset pilti teie firmast, vaid ka tuua uusi kliente. Õnne soovimine sünnipäeval ning vautšer esimeseks tellimuseks - ja voila, klient on teie!

Pealeselle, kui te kavatsete suurendada oma turgu, hea idee on virtuaalne kontor teistes maailma riikides Tesaate tellida virtuaalset numbrit igas maailma punktis. Te võtate teise riigi numbri, palkate töölise (või valite juba olemasolevatest) koos võõrkeelte oskusega, ning vähemalt tõlgite mõned leheküljed oma veebilehel.

 

Kuitas IT aitab hoida kliente? 

Uuringute kohaselt «Missing Customer Expectations? Independent Market Research»
(kadunud kliendi ootused? sõltumatu uuringufirma)Dynamic Markets Limited Rohkem kui 80 protsenti klientidest on valmist ostma rohkem ettevõttest millel on kõrgem teenindus tase. kuid sellest samapalju kliente on vastupidi keeldunud tegelema firmaga, kus on olnud halb teenindus kogemus. Lisaks kaks kolmandikku klientidest loobuvad tulevaste ostudest isegi kui neil on raske nendega koostööd teha. See kõik kõlab hästi muidugi, kuid enamik ettevõtteid Eestis üldiselt pole valmis kulutama raha, et parandada teenus. Tihtipeale on selline olukord kui klient helistab ettevõttesse ning kuuleb hõivatud piiksu ning sellest lihtsalt läheb konkurentide juurde.
Kuidas vältida ebakvaliteetset teenust ning mitte kaotada klienti? Kaasaegne kontaktkeskus võimaldab salvestada informatsiooni eelmistest klientide kõnedest, ning teatada muudatustest prägeusest tellimusest. See kaunilt mõjutab teie ettevõtte mainet. Veelgi enam, hea strateegi on regulaarselt teavitada olemasolevate kliente uutest teenustest.
 
Tegelikult lihtsa kõnekeskuse loomine:

 

Aitab luua hea ettevõtte maine ja mitte kaotada klienti, sest nüüd on alati olemas keegi kes vastab tema kõnele. Sellise kõnekeskuse kulu 5 töötajale on ainult 20€ kuus koos KM ning ei nõua lisa tööd teie töötajatelt. kõnede salvestamine aitab tegeleda hooletu töötajaga või vastupidi mõista, et klient oli väär (sellised olukorrad juhtuvad).
 

Kuidas IT aitab kärpida kulusid?

Tihtipeale ettevõte kulutab palju raha asjatult lisa töötajatele. Inimene kes on vajalik vaid kaks või kolm kuud saab palka iga kuu eest. Vastavalt teiste uuringute järgi juba üle 80% kesk ja väike ettevõtetel Euroopas omavad vähemalt üht funktsioon Outsource-il: usaldavad oma äri tegevusi teise firmale, mis on spetsaliseeritud mõne konkreetse ülesandele.
 
 
See, et outsourcil pakutakse raamatupidamise, juriidilisi ning puhastusteenuseid, pole kellegi jaoks saladus. Aga täpselt samamoodi IT abil võib võimaldada praktiliselt iga töötajatele töödata kodus või isegi teises linnas. Tööjõud Tallinnas ja väikelinnas Eestis on hinna poolest oluliselt erinev, kuid kvaliteetne interneti ühendus on kätte saadav igal pool. Kui välja anda telefoninumber kaug töölisele ning tagada talle töö, tihtipeale võib töötaja pealt säästa, kellelt ei nõuta isiklikku kohalolekut kontoris. Pealegi selle te võite palkada töötaja kes töötab kombinatsiooni järgi või pool päeva, ning vajaduse hõivata teda kui seda on tõesti vaja.

 

Peale selle IT Teenused on sageli ülehinnatud.Arvutid muutuvad odavamaks, teie vana pentium täna ei ole väärt peaaegu midagi, aga 10 aastat tagasi võis maksa terve varanduse. Sama ka teiste IT: see mis oli 10 aastat tagasi oli super moodne on saanud igapäevaseks, kui paljud ettevõtted unustavad muuta tariife. Seega, viidates sellele, et nende konkurentidel on paremad hinnad või isegi täielikult vabanenud abonendi tasust liinidest ning liitumistasust (nagu meie pakkumine). Pealegi selle, infrastruktuur, mis oli kunagi vajalik,  täna ei pruugi enam vajalik olla. Selle asemel, et hoida arhiivi kõvakettal sekretäri sahtlis kantakse ladustamiseks. Tülikas telefoni jaam pakkudes sidepidamist kontoris (ning palgaline kes seda seadistab) pole enam vajalikud:
telekommunikatsiooniettevõtja pakub Centrex Teenust
Kui te sageli olete välismaal, siis te teate et roaming teenused on odavnenud viimasel ajal. Vaatamatta sellele, hinnad on ikkagi kõrged. Seda on võimalik vältida, kastuades erinevaid teenuseid, mis võimaldavad säästa väljuvate ning sissetulevate kõnedelt.
 
Üldiselt, kaasaegne tehnoloogia areneb ning võib igat moodi kergendada elu kui äri alustamises kui ka suures ettevõttes. Mitte kasutada kõiki infotehnoloogia edusamme oleks rumal. Seetõttu soovitame ja julgustame kõiki, kes tahavad pakkuda paremat teenust madalama hinnaga.